Pilates Jolana Novotná

Cena: 1300 Kč

Objednat kurz

Pilates + Sešit cviků Pilates

Kurz je vhodný jak pro Vás, kteří jste se už se cvičením Pilates setkali, ale samozřejmě i pro úplné začátečníky. Je to spojení Pilates pro začátečníky + Pilates pro pokročilé. Během 10 lekcí se seznámíte postupně se svým tělem. Naučíte se aktivovat dno pánevní a bránici. Kurz Vás provede cvičením od nejdůležitějších částí tj. aktivace hlubokých svalů v těle až po dokonalou spolupráci hlubokých svalů, povrchových svalů a dechu. Tím Vaše tělo bude pracovat jako celek i při všech Vašich každodenních činnostech.

10 lekcí

Sešit cviků Pilates

Ucelený zakreslený program 93 karet cviků v 10 lekcích. Najdete zde zakreslené jednotlivé cviky tak jak si je pro sebe kreslím já s podrobným popisem jak cvičit a co dodržovat. Jednoduchá grafika s cennými informacemi. Sešit je možné si vytisknou jako celek, nebo jen jednotlivé lekce. Můžete si do jednotlivých karet dělat i své poznámky. Je to soubor kreslených karet, které jsou seřazeny do jednotlivých lekcí. V sešitě najdete zakreslený kurz Pilates. Sešit je vhodný pro Vás, kteří již s Pilates máte zkušenosti. Jednoduché, ale nesmírně praktické řešení se všemi cennými informacemi, které Vás udrží v kondici a obohatí Váš trénink. Pokud si lekce vytisknete, máte možnost mít cvičební plán vždy u sebe i v místech kde není možnost nebo se Vám nechce zapínat počítač. Díky tomu můžete cvičit v létě na sluníčku na zahradě, na dovolené, prostě kde se Vám chce a potřebujete.

Lekce v tomto video kurzu Pilates

1
Délka:32 min

Aktivace bránice

Jak pomocí dýchání aktivovat bránici. Jak využít bránici aby Vám pomohla získat silné břišní a zádové svaly. Jak díky bránici ovlivníte hrudní páteř tj. oblast mezi lopatkami a žebra, čímž uvolníte a odlehčíte krční i bederní páteři. Díky tomu se Vám zmírní stavy bolestí hlavy, migrény, špatné vidění, bolest mezi lopatkami a i další bolesti, o nichž ani netušíte, že by mohli s tuhým hrudníkem souviset. To vše budeme v lekci Aktivace bránice trénovat.

2
Délka:36 min

Startujeme dno pánevní

Dobrá kondice dna pánevního předchází inkontinenci moči nebo dokonce stolice. Dále jeho stav ovlivňuje, jak těžkou tašku s nákupem jsme schopni unést bez následků a má vliv na zbavení se bolesti ve spodní části zad. V této lekci se naučíme jak díky aktivní bránici, nastartujeme dno pánevní. Díky kterému získáte mnoho radosti i v intimním životě. Platí pro muže i ženy.

3
Délka:39 min

Protažení a síla celého těla

Protáhneme svaly předních i zadních stran stehen. Naučíme se pozici na centrování kolene a na závěr protažení vše zpevníme.

4
Délka:31 min

Dynamické protažení a síla

Lekce vychází z pohybů, které děláme během dne nebo při sportu. Je to poměrně aktivní lekce při, které se i zahřejete. Výpady, podřepy a silné břicho i práce paží.

5
Délka:23 min

Síla a mobilita celého těla

Posílíme svaly kolem kyčelních kloubů. Svalová spolupráce při síle rukou, břicha a zad. Rotace hrudníku a tím uvolnění blokád v hrudní páteři a žeber.

6
Délka:27 min

Stabilizace lopatek, hrudníku a krční páteře

Abyste si odlehčili krční páteři, ulevili od bolestí hlavy je potřeba si uvědomit postavení ramen i lopatek. Touto lekcí Vás budou provázet cviky na uvědomění si postavení ramen, lopatek a krční páteře. Doplněné o sílu břišních svalů.

7
Délka:24 min

Stabilizace a síla lopatek, hrudníku a krční páteře

Rozvineme zkušenosti z lekce o stabilizaci lopatek a přidáme k tomu ještě sílu. Rozhodně zapojíme i cviky na břicho a doplníme mobilitou kyčelních kloubů.

8
Délka:23 min

Dynamická síla celého těla

Tato lekce propojuje sílu v pohybu celého těla. Trénink na to, jak se pohybujeme při běžných činnostech.

9
Délka:24 min

Svalová spolupráce a mobilita celého těla

Zapojíme šikmé břišní svaly ve spolupráci se stabilizátory lopatky, ramen a svaly kolem kyčelních kloubů.

10
Délka:24 min

Mobilita horního hrudního úseku

Kliky na svalovou spolupráci v oblasti hrudníku, dále rozhýbání hrudníku do záklonů a samozřejmě síla břišních svalů.

Něčemu nerozumíte? Ráda Vám vše vysvětlím osobně skrze email.