Pilates Jolana Novotná

Cena: 700 Kč

Objednat kurz

Začínáme s Pilates

V tomto kurzu se naučíte nejdůležitější základy Pilates, na kterých staví moderní fyzioterapie, rehabilitace, ale i sportovci ve svých trénincích. Naučíte se aktivovat hluboké svaly v těle pomocí bránice a svalů dna pánevního. Dále si procvičíte zapojování těchto svalů do dalších cviků, aby vaše tělo začalo pracovat jako celek.

5 lekcí

Lekce v tomto video kurzu Pilates

1
Délka:32 min

Aktivace bránice

Jak pomocí dýchání aktivovat bránici. Jak využít bránici aby Vám pomohla získat silné břišní a zádové svaly. Jak díky bránici ovlivníte hrudní páteř tj. oblast mezi lopatkami a žebra, čímž uvolníte a odlehčíte krční i bederní páteři. Díky tomu se Vám zmírní stavy bolestí hlavy, migrény, špatné vidění, bolest mezi lopatkami a i další bolesti, o nichž ani netušíte, že by mohli s tuhým hrudníkem souviset. To vše budeme v lekci Aktivace bránice trénovat.

2
Délka:36 min

Startujeme dno pánevní

Dobrá kondice dna pánevního předchází inkontinenci moči nebo dokonce stolice. Dále jeho stav ovlivňuje, jak těžkou tašku s nákupem jsme schopni unést bez následků a má vliv na zbavení se bolesti ve spodní části zad. V této lekci se naučíme jak díky aktivní bránici, nastartujeme dno pánevní. Díky kterému získáte mnoho radosti i v intimním životě. Platí pro muže i ženy.

3
Délka:39 min

Protažení a síla celého těla

Protáhneme svaly předních i zadních stran stehen. Naučíme se pozici na centrování kolene a na závěr protažení vše zpevníme.

4
Délka:31 min

Dynamické protažení a síla

Lekce vychází z pohybů, které děláme během dne nebo při sportu. Je to poměrně aktivní lekce při, které se i zahřejete. Výpady, podřepy a silné břicho i práce paží.

5
Délka:23 min

Síla a mobilita celého těla

Posílíme svaly kolem kyčelních kloubů. Svalová spolupráce při síle rukou, břicha a zad. Rotace hrudníku a tím uvolnění blokád v hrudní páteři a žeber.

Něčemu nerozumíte? Ráda Vám vše vysvětlím osobně skrze email.